Sikeres munkaerő toborzás recesszió idején

Habár a gazdasági körülmények változásával sokan arra számítanak, hogy több iparágban is érdemben enyhül majd a munkaerőhiány, jelentős munkanélküliségre egyelőre nem számítanak a szakemberek.

Vagyis a munkaerőpiac továbbra is feszes maradhat, nem nő érdemben a munkakeresők száma. A munkaerőhiány számos cégnél továbbra is fennmaradhat, így érdemes erőfeszítést tenni arra, hogy vonzóbbá tegyük a céget a munkát keresők számára.

A munkaerő toborzás idő- és költségigényes feladat, ezért érdemes ezt hatékonyan megvalósítani. Például növelhetjük a beérkező álláspályázatok számát, ha tudatosan építjük márkánkat az álláskeresők felé is. Az employer branding ma már nem csak egy divatos idegen szakkifejezés, hanem hatásos eszköze annak, hogy felkeltsük a tehetséges munkakeresők figyelmét cégünk iránt. Így növelhetjük a beérkező pályázatok számát, ami a közeljövőben is hasznos lehet, ha a gazdaság lassulása esetén sem változik érdemben a munkaerőpiac, és továbbra is nehezen lehet megfelelő munkaerőt találni.

Related Posts